Woensdag mercedesdag. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jan Lieverloo - WaarBenJij.nu Woensdag mercedesdag. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jan Lieverloo - WaarBenJij.nu

Woensdag mercedesdag.

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag schrijven we al weer woensdag.  Gisteren hebben we weer een mooie tocht gemaakt waarbij het hoogtepunt werd gevormd door een bezoek aan de zuidkaap. Prachtige vergezichten waren ons deel. Onderweg nog een hele boel apen tegengekomen die brutaal op de auto voor ons waren gesproken. Vermoedelijk zijn ze erg van lenie onder de indruk gemaakt want ons lieten ze met rust.
Savonds gegeten in een restaurant wat in de top 10 staat alhoewel de naam dat niet doet vermoeden: The foodbarn.
Vanmorgen zijn we lekker in HST guesthouse gebleven. Hanneke en Ruud gingen de tafelberg in Kaapstad op. Dat hadden we al eens gedaan dus wij namen ons een strandwandeling voor. We zouden dan savonds naar Kaapstad komen om samen te dineren. Het liep heel Anders. De auto bleek een dode accu te hebben en voordat de auto was omgeruild was het al in de middag. Het goede nieuws is dan weer dat de chevy is ingeruild voor een Mercedes. En hanneke en Ruud waren ook al snel terug omdat hanneke niet helemaal lekker is. En dus vanavond een diner in de buurt ipv Kaapstad. Ook gezellig. Morgen verlaten we noordhoek weer en vertrekken we naar pringelbay. Hiep hiep voor zuid Afrika. Wat een heerlijk land.