Zondag 23 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jan Lieverloo - WaarBenJij.nu Zondag 23 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jan Lieverloo - WaarBenJij.nu

Zondag 23

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het is 7.00u als we wakker worden, hier in z Afrika is dat 8.00u.
Een douche later melden we ons voor een heerlijk ontbijt, scrambled eggs en spek. Daarna heerlijke yoghurt met vers fruit. Toppie.
Dan nog een afsluitende koffie en een mooie sigaar op het terras. Ook hanneke en Ruud jan aangesloten. Die hebben nog langer geslapen. De z Afrikaanse lucht doet blijkbaar goed.
Na een heerlijk tijdje lezen, komen Rudie en Madeleine, oud strijder van de Irene brigade. Zij overwinteren hier in Strand, 50 km verderop.
We gaan samen met hen lunchen in Farmers Ville, een drukte van jewelste met zang en gitaar. Hanneke en Ruud zijn zelfstandig gegaan.
Vanavond samen dineren. De chauffeur haal ons op en we gaan naar een heerlijk restaurant. Het is behelpen hier.

• 23 Februari 2014 - 19:31

Henny:

tsjongejonge...tis weer tobben lees ik....geniet maar lekker van de heerlijke vakantie, tis jullie van harte gegund! Fijne avond nog. xx