Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Jan Lieverloo - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Jan Lieverloo - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: janvanlieverloo

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Januari 2012 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Maandag begint de laatste reis die ik voor de krijgsmacht ga maken. Het is de deelname aan de Chief of Chaplains Conference in Sarajevo.
Voor mij vooral leuk om afscheid te nemen van de internationale contacten van de afgelopen jaren en mijn opvolger te introduceren.

  • 28 Januari 2012 - 19:37

    Have A Nice Time:

    Doe de groeten daar aan alle collegae! Kom gezond weer terug, liefs, Menachem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2012

de laatste loodjes, pff, die zijn zwaar

02 Februari 2012

Srebrenica en het culturele programma

01 Februari 2012

Congress hall

31 Januari 2012

Het congres is begonnen

28 Januari 2012

Klaar voor vertrek
Jan

Actief sinds 25 Jan. 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 21087

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

10 Februari 2012 - 30 November -0001

Zuid-Afrika

Landen bezocht: